A német nyelvterületen élők online nyelviskolája

2017.08.23

Sziasztok ! A nevem Fodor Ádám. Immáron 3 éve foglalkozom nyelvtanítással. Nem vagyok az a laza típus , inkább szigorúnak tartom magam . Mint ahogy a NÉMET nyelv is szigorú szabályokra épül , úgy én is szem előtt tartom ezt az elvet. Persze nem mindenkinek van szüksége szilárd nyelvtani szabályokra ,így kommunikációt legalább ilyen fontosnak tartom. A kérdés az , hogy mi az elérni kívánt szint. Nyelvvizsga ? Külföldi munkavállalás ? Helyesebb , folyékonyabb kommunikáció a munkahelyeden ? 2017. augusztus 23. napja van reggel 06.29. és elkészült az első blogom. Az utóbbi időben egyre több megkeresést kaptam , így ennek okán elhatároztam , hogy megalapítom A német nyelvterületen élők online nyelviskoláját.Én is éltem és dolgoztam Németországban , ráadásul német állampolgárságú rokoni szálaim is vannak. Ha bármi kérdésetek van a külföldi munkavállalással kapcsolatban , bátran vegyétek fel velem a kapcsolatot a Facebookon . Itt megtalálható egy csoportom , amely Német Nyelvtanulás Online néven fut illetve a Nyelviskola a Neten oldalam , amit ha beírtok a Facebook keresőbe kidobja nektek. Jelen vagyok három online platformon a www.skypesuli.hu-n a www.nemettanarok.hu-n , illetve a www.onlinetanar.hu-n.


Szép Napot Nektek és Sikeres NÉMET nyelvtanulást ! 

© 2016 EUROPA nyelviskola Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el